Den grå vardagen med ljusglimtar...

Nu är man tillbaka i den grå vardagen och det lunkar på som vanligt... Men helt klart så har dagarna sina ljusglimtar också :P
Idag är det dock farbror doktorn som gäller efter jobbet :S Ska kolla upp lite grejer och fråga om lite annat när jag ändå är där...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag är så sjukt trött. Hade helst velat krypa ner under täckte tillsammans med älsklingen men det är lite svårt då han är 23 mil ifrån...Men drömma och önska kan man ju alltid göra :)
Sitter som på nålar här hemma och hoppas och håller mina tummar...Vill komma in på utbildningen jag har sökt in på.
Ha en bra dag alla och jag Älskar dig min Mats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0