Lite semester bilder :)

Stadsparken i Jönköping
Älsklingen lånade kameran min så fotografen någongång skulle fastna på bild och det blev ju riktigt bra :)
Fågeldammen i Stadsparken
Utsikt från Brahehus strax utanför Gränna
Brahehus
Så otroligt vacker utsikt från Höga Kusten
En fin liten fågel, synd bara man inte hade ett MAKRO objektiv
På väg hemåt, här strax innan höga kusten...
Har hur mycket foton som helst från semestern men kan inte lägga ut allt här för det blir alldeles för mycket.
Hur som helst, semestern var toppen och jag har varit i delar av landet som jag aldrig någonsin har varit i och jag vill absolut tillbaka dit :)
Eftersom vi var i Gränna så har jag självklart varit in i ett polkagris kokeri och köpt polkagrisar :) Där fotograferade jag dock ingenting och det var ju synd det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0