Sent igår men tidigt idag...

Igår var det rekord på hur länge jag varit vaken någonsin detta år... Somnade kring 03.30 eller strax efter :P
Hur som helst, sov inte bort hela dagen i allafall. Vaknade kring 10 idag och älsklingen hade beställt väckning, så då ringde jag när jag hade vaknat till liv, han somnade väl efter 4 eller nåt;)
Igår hade jag trevligt besök bestående av Elena och hennes Robert. Vi åt gott och hade trevligt, körde lite dansmatta och sen kollade vi på dansfeber. När dom for hem ägnade jag resten av kvällen och natten åt att surra på msn och i telefon med min älskling :) Tänk att man kan prata så länge i telefon på en kväll som vi gjorde igår utan att det blir det minsta tråkigt ;)
Idag är jag dock trött och frusen, hoppas det är nåt elände på gång för mig!!! Har varken, tid, lust eller råd bli sjuk nu!!!!
Idag har jag bara tagit det lugnt här hemma, fixat i köket och surrat med älsklingen mer eller mindre hela dagen. I detta nu har jag honom i Luren. Jag har hjälpt honom via datorn att få ett XP och Nero så han äntligen får nå ordning på sin dator :)
Jag saknar Jon jättemycket, bara hoppas tiden går fort tills han kommer på Fredag...
Och jag saknar min älskling mer än någonsin just nu. Känns jättejobbigt veta att det är 12 dagar kvar innan jag får krama om honom... Jag är så otroligt kär och det känns så otroligt bra. Svårt förklara vad som gör att det känns så himla bra. Men han är mitt livs kärlek och det är han jag vill dela resten av mitt liv med.
Mats, se nu till att tiden flyger fram tills du kan komma hit och att den sniglar fram när du är här :)
Och jag ser fram emot julen massor. Finns mycket bra planer för julhelgen trots att jag inte har Jon i år på jul.
Älskar dig min Mats :) Du är helt underbar och du gör mig så lycklig.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0