Snart Fredag

Synd bara man sitter ensam hela helgen... Bara göra det bästa av situationen och försöka hitta på något roligt och avkopplande.
JAG ska hur som helst försöka få ordning här hemma, vika in ett tvättberg och bädda rent och sånt där skoj :P
Ska sova längre än 7 hade jag tänkt, sticka lite och läsa lite böcker :) Så nog lär timmarna gå ändå :P
Saknar min Mats, men snart så :) Man blir ju tokig av att gå vänta hela tiden tills nästa gång man ses, men det är värt att vänta för en sån karl som Mats finns ingen annanstans :P Och tänka sig, den karln är MIN :) Fy fan vad jag är lycklig och glad över att man har en helt underbar karl :)
Puss och Kram :) Älskar dig min Mats :)

Kommentarer
Postat av: Laila

Hej,

Det var längesen! Det måste ha hänt en del sen sist jag var in här, bl.a verkar det ha kommit in en man i ditt liv!

Hoppas allt är bra med dig, kram Laila

2010-11-02 @ 20:46:37
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0