Äntligen Fredag

Sitter och äter frukost och poppar musik så man vaknar till Liv. Känner mig så sjukt trött, vaknade med ont i halsen denna morgon. Hur nu det kan vara möjligt när jag ej har några halsmandlar vet jag ej, men sjuk är det sista jag har tänkt bli nu!!!
Jag har så mycket roligt framför mig nu :) Jon ska vara lite extra här idag efter fritids, jag ska ta och föra honom till ett kalas och sen hämtar hans pappa honom där... Tomt blir det minst sagt utan Jon, inga läxor som ska göras, inget barn som skrattar och har roligt i sitt rum och ingen att säga god natt till på kvällen :S
Efter att jag lämnat Jon på kalaset är det bara skutta in i duschen och börja förbereda sig för kvällens utmaningar... Dans till Highlights på STUK på LTU.... Ska bli så roligt, är längesen jag var på orkesterdans.
Imorgon SKA jag SOVA, kanske fara och träna på gym, simma lite och sola... Får se hur man känner sig imorgon helt enkelt...Men jag ska sticka på Vilgots strumpa imorgon, jag tänkte försöka blir klar med dom i helgen. Sen är det bara Lovisas strumpor kvar :)
Nu ska jag mysa Lite med Jon innan vi ska åka mot Jobb och skola.
Kram till er nära och kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0