Ingen bra dag alls...

Tänk att man vaknar med en känsla på morgonen och den visar sig stämma JÄVLIGT bra överrens med hur dagen blev!!!
Inte nog med att man varit till tandläkaren efter jobbet så har hela JÄVLA dagen varit åt helvete. Vill inte gå in på detaljer här och nu, men nu har det gått för långt!!!!
Känns skönt veta att det snart är Måndag och sen Tisdag och sen underbar semester tillsammans med älsklingen ;)
Önskar den semestern aldrig skulle ta slut... Men man måste ju återgå till vardagen trots att man verkligen inte vill.
Nu är det vika tvätt på schemat trots att jag mer än allt vill äta men bedövningen sitter i halva ansiktet så är inte det bästa alternativet att äta just nu, så jag passar på göra undan tvätten när jag ändå har tid för det.
Är i valet och kvalet om jag ska träna fotboll imorgon... Men risken är väl att benet eller armen går av med tanke på denna helvetesvecka!!!
Tur jag har mina underbara vänner och min underbara pojkvän som finns vid min sida dag som natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0