Snart Fredag

Nu närmar sig helgen. Den här dagen har bara rusat iväg.
Efter jobbet idag så hämtade jag Jon i vanlig ordning och sen bar det av hemåt för middag och förberedelser för Absolute Showkidz. Det var jätteroligt att se att han tyckte det var roligt att dansa. Och framför allt se att det gick så otroligt bra för honom. Han var den enda kille i dansgruppen men det struntade han i. Jon verkligen älskar musik och dans :) Så nu håller jag tummarna för att intresset håller i sig. För det är bra för honom att ha en aktivitet han tycker om. Han är än så länge inte så mycket för det där med bollsporter men det kanske kommer framöver...
Hur som helst så igår var det hur stressigt som helst och det märktes idag att jag hade stressat alldeles för mycket så det ska bli riktigt skönt att ha en myskväll med Jon imorgon och bara ta det lugnt efter skola och Jobb.
Idag postade jag in mina ansökningspapper för Undersköterska. Jag har ju ett sånt jobb som man egentligen ska ha den utbildningen men jag jobbade mig till min anställning jag har idag. Efter flera års slit som vikarie fick jag äntligen en fast anställning i Kommunen. Det känns tryggt att ha det... Så nu återstår det bara att se om jag kommer in på det också.
På Fredag ska jag äntligen dansa Bugg. Jag riktigt längtar, har varit i valet och kvalet om jag skulle gå men nu har det ordnat sig så jag tar mig hem därifrån så nu är det bokat och förköp är fixat. Det ska bli riktigt roligt. Har varit en tung vecka så jag behöver verkligen göra något jag tycker är roligt :) Och dans tycker jag är riktigt roligt men klart jag hade ju inte tackat nej till besök av min kära älskling :P Men den 24e kommer han, sen drar vi till Jönköping den 28e efter att vi ätit mysmiddag med Jon och lämnat honom till farmor.
Tack älskade farmor för att du ställer upp i vått och torrt. Det sitter inte fast hos dig och jag är så glad över att vi har så fin kontakt :)
Mats, Jag älskar dig och jag riktigt längtar tills du kommer hit. Ska bli så himla roligt :)
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack snälla du! Det var värmande ord,jag är så glad att jag kan vara till hands när det behövs.

Kram till dig och Jon

2010-09-16 @ 15:33:39
Postat av: Anonym

2010-09-16 @ 15:34:22
Postat av: Dominicamy

Really great site man!!

2011-01-31 @ 12:34:13
URL: http://dominicamy.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0