Salami vs Kokt Kräfta

Det pendlar jag mellan i utseende... Ja nu undrar ni förmodligen vad jag menar... Jo så här är det, jag har en kraftig allergireaktion, förmodligen till följd av min medicin jag fått mot reumatismen.
Så det svider, kliar och bränner över hela kroppen. Utslagen pendlar beroende på min kroppstemp, ju högre den blir desto mer intensiva blir utslagen.
Just nu är jag nog en blandning av en salamikorv och en KOkt kräfta, men igår innan jag somnade då såg jag definitivt ut som en kokt kräfta.
Imorgon ska jag ringa reumatologmottagningen...
Hade snabbsänka i fredags som tyder på virus i kroppen, så en kombination av allergi och infektion i kroppen gör ju inte saken bättre precis. Jag hoppas detta försvinner så fort det bara går. Men än verkar det inte vilja ge med sig. Jag har kliat mig så ordentligt i natt att jag har fått små, små blåmärken.
Så¨fröken tar det rätt lugnt nu, har blivit mys med Jon idag, men har även storstädat Jons rum. Men dammsugit och skurat har jag inte gjort ännu.
Nej nu är det fortsätta vila som gäller, så man blir frisk tills det är dags gå tillbaka till Jobbet.
Älskar dig min älskling... Nu är det inte länge kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0