Solsken, takdropp och ljuvligt vårväder...

Nu känns det verkligen att det är vår i luften :)
Har inte mycket i skriva nu men tänkte i allafall uppdatera lite.
Händer mycket just nu i mitt liv, och positivt är det.
Har nu snart ätit 7 dagar av min nya medicin, känner av lite biverkningar men inget som jag behöver ringa till läkaren om, om det nu inte blir värre. Från den 8 april så ska jag börja ta blodprover varannan vecka i 3 månader. Blir en hel del nålstick, men det är för att dom ska hålla koll på blodstatus och leverstatus. Och det på grund av min nya medicin.
Jag hoppas kroppen svarar väl på min nya medicin. Jag ska även få sluta med kortisonet. Så jag trappar ner det och trappar upp den nya medicinen.
18e april ska jag börja jobba halvtid, 16 maj heltid. Sen får vi se vad som händer och sker. Håller på fixa med utbildning men har inte fixat klart allt ännu. Så ännu vet jag inte när jag får börja. Men det blir via Miroi :)
Ha en fin söndag ni alla som hittar in på min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0