tjing

Ja då är tapeterna valda :)
Blir helt nyrenoverat, allt gammalt åker ut och in kommer nytt golv i alla rum, nya vitvaror, nytt i badrummet och nya tapeter...
Igår var min pappa så snäll och hämtade flytt kartonger åt mig som jag hade hittat via en annons på Blocket :)
Så snart är det bara börja packa så smått
Var och träffade Jons blivande fröknar på skolan, jättetrevliga :) Nästa vecka ska jon få träffa sina nya klasskamrater. Och han kommer gå i samma klass som en som bor i porten bredvid :)
Solen skiner ute, men jag har inte varit så pigg. Så jag tar det mest lugnt... Känner mig allmänt risig, och om det beror på medicinen som ger biverkningar eller om jag faktiskt håller på bli sjuk det vet jag inte, men det återstår att se...
Men nu ska jag iaf gå och kolla om älsklingen fått någon post...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0