4 jobb...

Ja nu kan jag inte klaga på att jag inte är sysselsatt... Har numera 4 olika arbetsplatser att jobba på. Fick det senaste jobbet idag tack vare facebook :)
Så i helgen blir det plugga psykologi och grabbarna ska roa sig med grabbgöra... har bara 5 uppgifter kvar att göra för nästa vecka. För nästa vecka jobbar jag 6 dagar. Då ska jag jobba 4 dagar på ett storkök bara mitt över gatan från där vi bor. Sen får man vara ledig fredagen för besök med sonen på piteå sjukhus. Sen jobbar man 18 timmar på lördag och söndag... Har räknat ut att bara nästa vecka utgör 56 timmars jobb drygt.... eller kanske var det 54... 6 dagar gånger 9 timmar varje arbetspass.
Är inne på sista kursen för i år och det är nog den tyngsta hittills men när man väl kommer in i det så går det rätt fort. Har jobbat på rätt bra. har läst in 650 gymnasiepoäng sen 8 augusti. Jag har 700 poäng kvar och sen är man klar. Så 6 månader med normal lästakt. Men med min fart så går det nog fortare än så. Det kommer ingå mycket praktik nästa år. Om jag inte minns fel blir det ca 11 veckor som är praktik av det som är kvar.
Och det som är så roligt är ju studieresultaten. har fått 4 MVG och 1 VG hittills, så mitt snitt är väl än då inte så tokigt ;)
Denna fredag har bestått av tandisbesök för både mig och sonen, plugg och sedan middag och mer plugg. Sen for vi ut med sonen och han fick åka skridskor på naturis. Hade aldrig gått där jag bodde förut. Åtminstone inte i december. Sedan blev det inhandling av snacks till vårat fredagsmys. Sonen var hel nöjd. Vi såg nyaste transformers, men dock inte hela för den var drygt 3 timmar lång. Så vi har hälften kvar att se.
Nu kära vänner ska jag nog ta och ge mig för idag. Är trött och frusen så ska nog he mig in i duschen och sen i drömmarnas värld.
Kul att se att det ändå finns några som läser min blogg fortfarande fast jag knappt skriver något...
Saknar min älskade syster och hennes familj men på annandagen ska vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0