En bra jul

Jag måste ha varit riktigt snäll, fick fina klappar av tomten i år :)
Nu är jag ledig och det känns skönt, men jag har en nacke som besvärar mig. Den andra januari drar studierna igång igen så jag har verkligen förtjänat mina lediga dagar jag har nu.
Imorgon ska jag ringa och höra när jag får komma på min massage som jag fått i julklapp i form av ett presentkort av älsklingen...
Sen tror jag att jag ska bege mig ut och fotografera lite också med min nya kamera som jag även den fått av älsklingen i julklapp :)
Jon har jullov och tillbringar den tiden i Luleå och Sunderbyn... JAg saknar lillhjärtat massor kan jag säga. Jag är så van att ha han hos mig så det rent gör ont i hjärtat  nu när han ska vara borta så länge... Han kommer hem till oss 7e januari igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0