Laddad?

Undra om man är laddad för jobb eller om man är överladdad? Det är första dagen idag som jag ska jobba sen jag blev sjukskriven torsdag 2a december. Detta är bara på prov, inte säkert att min kropp klarar halvtid, men jag ska göra ett försök. Går det så går det :) Går det inte så blir det mindre roligt....
Om en timme ska jag gå till bussen och sen är det bara vänta tills man är framme på jobbet. kl 10 börjar jag jobba.
Eftersom dagarna nu går så fort så borde dagarna springa iväg ännu fortare när man ska börja jobba:) Snart helg, den ser jag fram emot, inte varje helg man blir bjuden på hotell :)
Tack älskling :)
Nej nu ska jag fortsätta här hemma med min uppladdning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0