1a februari snart

Och förhoppningsvis får jag börja jobba då, är så tråkigt att vara sjukskriven :S
Idag ska jag försöka orka göra fint hemma, vika tvätt och diska och sånt roligt. Och dammsuga behövs också göras men en sak i taget. Först ska jag då äta frukost....
Jag oroar mig fortfarande... Inte ett ljud har jag hört... Du som känner dig träffad kan ta åt dig, ni andra behöver inte bry er...
Fick mitt nya objektiv till kameran igår, testade det och ska testa mer i helgen och till veckan. Sen blir det att redigera bilder  :) Sen får vi se om det kommer någon bild på bloggen eller om allt hamnar på min facebook. Men det är på tiden att jag lägger upp några nya bilder på bloggen eller vad tycker ni som läser min blogg?
Skriv någon kommentar om vad ni tycker...
Nej nu är det bara ta tag i denna dag.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0