Då var det 2011

Och det inleddes hemma hos mamma och pappa. Jag och Jon sov över där, åt kanongod mat både nyårsafton och nyårsdagen.
Idag är det 3e januari och jag är sjukskriven och jag är gode less på ha denna värk. Har fått börja om med kortisonet nu. Så få se om det blir bättre. Jag hoppas verkligen att det blir bättre för det är inte roligt att ha denna värk.
Jon har blivit piggare men han får inte anstränga sig så mycket ännu. Det är farligt att anstränga sig när man har körtelfeber.
Mats och flickorna kom tillbaka till mig på nyårsdagen på eftermiddagen. Så skönt ha dom tillbaka, saknade dom massor när dom var borta. Tur det kommer fler nyår :)
Känns så himla bra allt :) Trots värken så står jag ut och det får jag tacka de rara barnen och min älskling för :) Utan dom hade man inte orkat med detta. För att inte tala om Veronica, snart 30 års fest för henne. Då är det bara fixa barnvakt för mig för den ska jag gå på :) Tillsammans med älsklingen så klart, för han är bjuden.
Har inte så mycket att skriva fast det är flera dagar sen jag skrev sist. Men jag är lycklig och glad och det tänker jag fortsätta vara.
Älskar er nära och kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0