Denna trötthet

Jag förstår inte, jag sov nästan till 13.30 idag efter att jag skickat iväg Jon till skolan. Ändå sov jag hela natten, jag förstår inte!!! Och jag är sjukt trött nu, väntar bara på att älsklingen ska höra av sig men det verkar dröja.... Sen blir det sova.... Imorgon ska jag försöka göra färdigt disken i köket. Gjorde köttsoppa till middag idag efter att jag vid ett svagt ögonblick lovat min son det.... Så det var bara fixa köttsoppa. Och god var den :)
Längesen jag gjorde köttsoppa, hade nästan glömt bort hur man gör.
Jag saknar min älskling tokmycket. Sakna och längta är nyttigt i ett förhållande. Det anser jag i allafall. Man hinner aldrig bli less på varandra, inte för att man blir det om man bor ihop heller. Men jag känner att glöden och passionen brinner som aldrig förr nu. Jag älskar verkligen min Mats, det går inte att beskriva med ord vad jag känner för honom. Vet bara att nu är det den rätta :)
Nej nu ska jag inte tråka ut min blogg med nå mer svammel idag.
Ha en bra kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0