Det gick bra

Röntgen undersökningen gick bra, dom vred och vände på mina fötter för att få bra bilder. Det var väl inte det skönaste men det var skönt att få det gjort. Nu vet jag att det inte är många dagar kvar tills läkaren kanske har något svar på allt elände...
Läkaren har hittills sagt att det kan röra sig om någon form av reumatism. Att de valde att ge mig en remiss till röntgen var för att utesluta om det var något annat som orsakar min värk. Så det återstår att se. Jag är lite nervös för vad läkaren kommer att säga den 27 januari.
Efter röntgenundersökningen så åkte jag till jobbet en stund. Det var jätteroligt att träffa alla. Och dom saknar mig massor :)
Jag hoppas verkligen att jag får och kan börja jobba 1a februari. Men innan jag kan börja jobba måste jag klara av vardagen, kunna göra vardagliga saker så som städa och dona på hemma utan att få värk på kvällen utav det. Sen är det ju bra om jag klarar av att belasta fötterna och kroppen ca 4 timmar i sträck utan att få så hemskt ont. Och i dagsläget klarar jag inte av det.
Nej nu ska jag se lite Tre Kronor :) Inväntar älsklingen och sessorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0