Det lönar sig

Att ringa och ifrågasätta saker och ting. Det resulterade i en röntgen tid nu på fredag :) Som jag har väntat på den.
Mycket jag väntar, imorgon kommer ett efterlängtat paket :) Man kan kalla det en försenad julklapp. Tänkte som så, att nu när jag inte kan varken dansa eller spela fotboll så vill jag ju hålla igång ett annat intresse :P
Jag är så nöjd med min investering... Lär synas på bloggen framöver sen :)
Nej nu måste jag fortsätta i köket, fast jag helst av allt skulle sova mer. Sov nästan till 13.30 idag...
SÅ snart Fredag, då blir det röntgen kl 7.45 och sen på kvällen kommer älsklingen och de små sessorna :)
NU vill jag bli FRISK!!! Dessutom känns det som jag har en förkylning på gång. Huvudvärk och tryck i ena örat, men det går väl över :)
Har egentligen hur mycket som helst att skriva men jag orkar inte och alla behöver inte veta allt heller.
Puss och kram till dig min älskade Mats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0