Ett tag sen nu

Nu har det gått ett bra tag sen jag bloggade sist. Men vad gör det? Bättre att skriva när man har något att skriva än att skriva bara för skrivandets skull.
Har nu varit sjukskriven i 6 veckor, jag börjar se ljuset i tunneln, värken är just nu mycket bättre. Men det beror ju också på att jag legat i 2 dagar och bara haft fötterna i högläge och sett TV. Imorgon kommer Jon till mig och då vet jag att jag inte kommer att kunna ligga hela dagarna, för en 7 åring kräver lite mer än så. Får se vad vi hittar på för något lagomt. Han har ju haft körtelfeber så vi ska vara försiktig med fysiska aktiviteter. Ska boka tid nästa vecka för provtagning för honom så vi vet om han får börja vara med på gympan och badet i skolan eller om han måste vänta. Ett problem är bara att han är livrädd för sprutor... Så försöka ta blodprov på honom är inte något jag helst vill utsätta honom för. MEn ibland måste man ju... Själv skulle jag behöva prata med min läkare och höra hur jag ska göra med kortison behandlingen, för jag tyckte inte den gjorde någon effekt. Har som knölar i ena foten och vad det beror på vet jag inte men ont gör dom...
Nå ja, nu ska jag fortsätta ta det lugnt här.
kram till er mina nära och kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0