Fort fram

Dagarna bara susar iväg så här på det nya året. Tyvärr så har jag dock lika ont ändå, är inne på fjärde dagen med kortison nu. Har 6 dagar kvar av behandlingen. Hoppas verkligen det blir bättre för jag vill inte ha det så här nå mer.

Jon åkte till sin pappa i eftermiddag :S Men vi har haft underbara dagar tillsammans trots min värk och hans körtelfeber.
Mats och hans döttrar är kvar här, och nu är det ju så kallt så bilen går inte igång men det skulle vi få hjälp med nu ikväll. Så vi kan ta den till mamma och pappa så den får stå i motorvärmare. Tack och lov att man har nära till sina föräldrar :) Inte alls dumt det.
Och tack min älskling för att du hjälpt mig med diverse grejer, handla mat och bära allt när man inte har körkort själv är ingen bra idé utan hjälp. Så tack älskling för hjälpen :)
Har inte gjort så mycket alls idag, myst på, spelat lite PS2, sett på Pippi och på Saltkråkan och bara tagit det lugnt. Jag tar det ju lugnt varje dag, men det är inte varje dag barnen har suttit still mer än vid middagsbordet.
Nej, det här duger inte.
Puss och kram och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0