Foton i Massor

En salig röra med fotografier.. Och alla dessa tillhör kategorin livskvalitet för mig just nu. Det är dom små sakerna i livet som gör stor skillnad.
Ska inte skriva mycket, men måste få ur mig ett glädjetjut!!!
Röntgenbilderna, dom visade inga konstigheter mer än det läkaren redan visste :) Men har inflammationer på ett flertal ställen fortfarande men jag ska få prova att börja jobba heltid på tisdag :) Samt att jag nu inväntar en tid hos reumatologerna på sjukhuset för att läkarna ska få exakt klarhet i vad för inflammation i kroppen jag har som orsakar alla inflammationer.
Det är första gången på länge jag har längtat till jobbet...
Njut av mina foton nu, har massor med flera men kan inte sitta och lägga upp ett hundra tal på en gång :)
Samtliga dessa foton är fotograferade med en Nikon D60 med ett  tamron 70-300 mm macro objektiv.
Kram till er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0