Hur dum kan människor vara?

Det var inget vanligt tillfälligt fel som vi råkat ut för gällande telefoni, mobiltelefoni, tv och annat som går via fiberkabel...
Det har kommit fram att det var sabotage, och tjuvarna var riktigt klantiga, det hade kunnat gå riktigt illa om dom hade kommit åt strömkabeln.... Klicka här för att läsa artikeln i tidningen om de riktigt klantiga tjuvarna...
Att människor kan vara så egoistiska och pengakåta att de stjäl kablar som ligger nergrävda i backen och förstör för så många andra människor!!!! Jag begriper det inte bara...
Utöver detta nu då, så har det varit en underbar helg, älsklingen min har varit här men åkte hem till sina flickor tidigt imorse då deras mamma skulle börja jobba 12.
Känns tomt och konstigt att inte umgås med honom.... Trivs så otroligt bra tillsammans med min Mats:)
Jag längtar tills den dag då vi kan dela hem... bo under samma tak och slippa åka massor med mil för att kunna träffas. Men det är helt klart värt alla timmar i bil/buss för att kunna umgås, för så roligt som vi har tillsammans :)
Jag är dock lite trött idag, men bara orka sitta uppe några timmar till, för sover jag nu då är nattsömnen förstörd...
Oj vad jag nyser... Hmm, inga förkylningar nu, det har jag ingen lust med.
Nej nu är det bara fortsätta vara vaken.
Puss och Kram till dig älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0