Nervös

Nu är jag nervös så det räcker och blir över inför torsdagens läkarbesök. Då får jag veta vad de har kommit fram till på röntgen samt att jag förhoppningsvis får veta vad som är tokigt med mig. Värken känns just nu rätt bra, men är jag igång för mycket så får jag mer värk. Men jag måste ju börja någonstans. Jag vill ju så gärna börja jobba på Tisdag nästa vecka för det är inte roligt behöva vara sjukskriven men det är inte så mycket att göra åt när kroppen säger ifrån.
Jag förstår bara inte hur det bara har kunnat dyka upp så här från tomma intet. Fast om jag tänker efter, jag har haft värk till och från på de mest udda ställena och det har liksom bara flyttat sig och nu har jag ju haft värst i fötterna, men har även haft värk i armbågarna, knäna och höfterna och fingrarna. Armbågarna är som värst på nätterna och morgonen eftersom att jag blir stel... Och det känns lika stelt överallt på morgonen... Men det som inte dödar det härdar :P
Det är bara gilla läget och se positivt på tillvaron och framtiden. Jag har en underbar son, en underbar pojkvän som jag älskar massor och han älskar mig massor tillbaka :) Hans små sessor är hur goa som helst. Dom charmar vem som helst.
Min syster är guld värd och hennes små troll som nu är ganska stora, snart två år, dom gör mig så glad.
Mina vänner är så fina, ni vet vilka ni är :)
Håller alla mina tummar och tår för att det inte är något allvarligt fel på mina fötter. Vill inte behöva operera mig eller nåt sånt hemskt... Men om det hade varit nåt sånt fel, då borde jag ju inte ha ont på alla andra ställen?
Nej tjingeling på er alla bloggläsare, nu ska jag kolla lite grejer här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0