Full rulle, Det gillar jag :)

Nu har man haft Intro på nya jobbet i 4 dagar. Är ledig imorgon och jobbar några timmar på lördag och sen till veckan börjar allvaret.
Har pysslat på här hemma efter jobbet idag. Jobbade till 12 idag så har hunnit med rätt mycket. Gjort ärenden, varit till frisören och kapat håret, fan så nöjd jag är :) Älsklingen jobbar eftermiddag... Så jag slutade jobba innan han ens hade börjat. Så nu blir det fixa på här hemma och sen vet jag inte vad jag ska hitta på, borde passa på vara ute och sola... Men gud så trist det är. Men nu tror jag att jag ska gå inreda sovrummet vårat lite.
Ha en skön sommardag :)

Kommentarer
Postat av: Karro

du kan väl lägga upp en bild här på den nya frisyren & lgh?

2011-07-01 @ 20:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0