Nu är det nära...

Imorgon jobbar jag sista dagen i Luleå, sen väntar 2 veckors semester innan jag börjar jobba i Arjeplog.
Imorgon åker jag upp till vår lägenhet och nu ska det göras i ordning och fixas och donas :) Vill få den färdig nu :) Men lite småsaker behövs från IKEA så det måste bli en resa dit också...
På Onsdag ska jag på en heldags utbildning inför jobbet som börjar den 27e... Och på tisdag ska jag prata med min reumatolog. Min värk börjar krypa sig tillbaka så smått, värst är det dock i händerna och fötterna... Men torsdag och fredag får jag sova tills jag vaknar :) Underbart...
Har haft en toppen helg i helgen. Blivande sambon, min älskling kom ner hit till Sunderbyn där jag för tillfället bor hos mina föräldrar eftersom lägenheten är tom och urstädad och besiktad. Vi har passat på att njuta rejält av vädret vill jag lova. Blev en heldag på stranden i Piteå :) Så nu är man stekt därefter också.
Men nu är det snart dags att sova för imorgon ska jag upp tidigt och efter jobbet sitta på en buss ett par timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0