Fredag imorgon...

Och då kommer Jon hit efter skolan. Ska bli så tomt. Gissa om det känns tomt här hemma när jag inte umgås med min älskling...
Han är på militärövning i Boden och jag vet inte vilken tid han slutar någon av dagarna före söndag. Men jag hoppas han kan komma och sova här någon av nätterna :)
Imorgon är en speciell dag men det talar vi inte om nu. Och på Måndg är det dags för att träffa en reumatolog. Ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Är både nervös och spänd på ett positivt och negativt sätt. Är rädd att dom inte ska hitta något samtidigt som jag är rädd för vad dom ska hitta....
Jag saknar min älskling och är grymt sugen på Pizza men det får bli pizza någon annan dag...
Puss till dig min underbara älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0