Härligt värre

Blev en bra kväll med hockey på radion och rätt lag vann. Luleå leder nu med 2-0 i matcher men jag känner på mig att det kommer bli en slutspelsrysare, synd man inte har dom rätta tv-kanalerna.
Blev att beställa hem pizza och lite annat smått och gott för jag har inte haft lust eller ork att laga någon mat idag... och jag var sugen på pizza så då blev det pizza :)
Innan hockeyn har jag legat och sett en massa film. Men först såg jag dårfinkar och dönickar... Hur bra som helst, fast det är ju en gamma tv-serie, sen så har jag sett lite jönsson ligan. Har blivit en del surrande på MSN med älskade Veronica. Så glad jag har dig nu, utan dig, mats och Jon vet jag inte hur jag hade orkat med allt elände. Ni är guld värda allihopa :D
Älsklingen har långa dagar på I19... till 22 ungefär varje kväll så han kommer inte komma hit och sova något som det ser ut nu... Hade hoppats dom inte skulle ha så långa dagar men nu har jag ställt in mig på att han inte kommer hit något alls så då blir man inte besviken.
Tomt här hemma utan mina älsklingar men imorgon kommer ju Jon, som jag längtar efter honom. Och nu är biobiljetterna reserverade också. Blir att se Trassel 3D med honom kl 13 på Lördag. Det ser jag fram emot :)
Sen får vi se när man får träffa älsklingen nästa gång, hoppas det blir något tillfälle innan vi styr kosan söderut... för annars blir jag galen... är ju ändå ett par veckor dit så att säga.
Nu ligger jag nerbäddad i min säng som jag inte sovit i på en vecka drygt... den är alldeles för stor när man sover ensam tycker jag, fast datorn är en bra sängkamrat. Så blir nog se en beck film nu och efter det försöka sova. Hur nu det ska gå vet jag inte, men det återstår att se.
Älskar er mina nära och kära.
Tänker på dig hjärtat mitt
Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0