Måndagmorgon

Vilken härlig dag när man vaknar upp, men som vanligt när det är skolvecka så vill inte Jon kliva upp när man väcker honom. Men på helgerna,ja då, då vaknar han mellan 4.30 och 6.30... Varför sover han aldrig när han får sova? Jag förstår inte riktigt det där.
Hur som helst, solen skiner utanför mitt fönster, det är minus 7 grader ute och klarblå himmel. Det gör att man blir både piggare och på bättre humör.
Idag gäller det! Idag ska jag till sjukhuset för att träffa en reumatolog. Jag är så nervös för vad dom kommer hitta samtidigt tänker jag, men vad händer om dom inte hittar något? Allt är bättre än ovissheten, så är det bara... Nu hoppas jag för guds skull att det inte är något allvarligt, men har man varit sjukskriven sen början på december och haft besvär till och från hela hösten och en bit in på sommaren, så kan man nog inte räkna med annat än att något är fel.... Men nu får jag ju förhoppningsvis veta vad det är....
Älskling, tänker på dig. Hoppas Vickan kryar på sig, för nu tycker jag dom har haft nog med feber och hosta under vintern. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0