Så mycket man egentligen vill få ur sig...

Men så roligt ska vi inte ha.. He he he.
Idag har jag rensat massor hemma, ska fortsätta rensa här hemma bara jag får någonstans att sätta undan alla grejer i... Kartonger kan ju vara bra att ha; men det ordnar sig nog med tiden :)
Kan ju inte låta lägenheten förfalla bara för att jag har ont och värk...Är så skönt att få rensat i skåpen och bland kläderna :) Men kan ju säga att värken börjar ta över så blir inte mer gjort idag.
Imorgon är det Måndag, då gäller det. Tyvärr får jag inte med mig Veronica på sjukshuset för hon är däckad i någon typ av kräksjuka... Och det klarar jag mig utan!!
Har ju klarat mig rätt bra från infektioner nu, men kan ju bero på att man inte träffar så mycket folk.
Längtar till ikväll, då äntligen får jag prata med älsklingen mer än 2 minuter i telefon.
Han har haft fullt upp i 4 dagar nu...
Längtar efter honom, nyfiken på hur länge det tar tills jag får träffa honom nästa gång...
Älskar dig min Mats, Puss och Kram till dig (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0