Hej hopp...

Då har första snön fallit igår... Fast uppe på Galtis har det varit snö lite längre...
Idag blev man hemma med en lilleman... Dom ringde från fritids ca 10 min efter att vi lämnat alla barnen. Men det var inget större fel på han annat än att han hade lågt socker å behövde äta... Så när han ätit kom färgen tillbaka i ansiktet... Skönt det, så blir skola för honom imorgon och själv väntar jag på en bok så jag kan tjuvstarta med nästa kurs...
Har börjat packa flyttkartonger nu och ska fortsätta det projektet imorrn, Flyttar ju till större lägenhet om 3 veckor om allt går som planerat...
Trivs kanon här och jag ångrar inte en sekund att jag flyttade från Luleå,... Har fått vara mycket friskare, sluppit värken och sluppit den jobbiga känslan att vara ifrån den man älskar mer än man vill...
Nu ska jag återgå till matlagningen...
Kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0