Fröken Pyjamas

Och det är så skönt å bara gå omkring och mysa i pyjamasen... Snart 30 men älskar min flanellpyjamas :P Solen skiner ute idag och blommorna i fönstret trivs. Har planterat fröer av alla dess sorter och hittills har det kommit upp grönt ur en kruka, hoppas det kommer upp grönt ur fler :P
Å min orkide blommar dessutom, ska fota den vid tillfälle... men ska flytta den till nåt snyggt ställe så man får en bra bakgrund... Nog för att jag kan redigera fotot men e sköbnt ha en bra grund att börja ifrån :)
Någon pratade om snöoväder som skulle komma, verkar då inte komma till oss iaf... Kom lite snö igår men inte var det då så pass att det var snöoväder...
Snart har jag egen bil och förhoppningsvis så blir det intensiv kurs till hösten då man hunnit spara ännu mer kosing...
I eftermiddag ska jag ta en cykeltur och hämta tre underbara barn... Det är vad som sker, nu tänkte jag spela lite dator var tanken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0