Det sprattlar...

Det känns helt underbart att känna lilla pyret sprattla omrking i magen min :) Det är en väldigt aktiv liten baby där inne vill jag lova... Sparkarna känns ju inte så tydligt än men jag känner dom definitivt mer och mer för varje dag som går... Nu känns det som att tiden springer fram och det är dags att börja fixa med allt som ska fixas med... Större familjebil har vi ordnat, den hämtar vi imorgon :) Då ska vi även passa på att hämta en byrå där babykläderna ska få plats, vi ska hämta spjälsängen och barnvagnen men även massor med babykläder och kläder till mig...Känns skönt att inte behöva köpa allt nytt faktiskt. Kul hade det varit men ännu roligare när man kan spara pengarna och kunna unna sig något ibland...
Har ju inte så mycket kläder att använda... Har köpt en byxa och en tröja men man kan ju inte använda samma kläder dag ut och dag in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0