Ultraljud...

I Onsdags var jag och mannen på Ultraljud. Datum för beräknad förlossning blev flyttad från 10e januari till 9 januari. Alltså var beräkningen på MVC rätt så bra :) Det var en livlig liten baby inne i min mage och frisk och kry var babyn....
Jag glömde helt fråga om det var en flicka eller pojke för det var så fantastiskt att se det lilla pyret som växer där inne :)
Och det spelar faktiskt ingen roll vad det blir, det viktigaste är att vi fick veta att allt stod rätt till där inne och det gjorde det ju.

På Måndag ska jag på MVC för kontroll och det ska bli kul det också :) Då ska man väl ställa sig på vågen, få blodtrycket kollat, vet inte om hon ska ta några prover nu, tycker jag har tagit massor hittills, men fler lär det väl bli...Nee nu ska jag gå ner och vika tvätt i tvättstugan... hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0