Nedräkningen fortsätter...

Ja då var det bara 38 dagar kvar till 9 januari :) Men på tisdag är det dags för ett 5e ultraljud i Piteå.... Får se vad läkaren säger då... Men nu längtar vi massor här hemma...

I början när vi väntade barn så sa jag att jag tänker absolut inte ha ett december barn, men nu längtar jag så mycket så nu får pyret titta ut när som helst. Så nu spelar det ingen roll om det blir ett december eller januaribarn...

Sen finns det ju tre barn som längtar också och är nyfikna på om det är en lillebror eller lillasyster...
idag har jag städat och ska fortsätta imorgon, varit på julbasar med barnen och ätit god mat till middag :) Myst till julkalendern med barnen på morgonen har också hunnits med...

Just nu kollar vi youtube tillsammans hela familjen och skrattar gott.... Å jag har inte ens haft tid å uppdatera min facebook idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0