MVG

Oj vad jag samlar på mig fina betyg i utbildningen. Senaste slutprovet jag gjorde var i social omsorg. I den kursen hade jag fel bok från första början men klarade uppgifterna galant. Sedan när slutprovet kom så hade jag itne pluggat en minut dom 7 sista dagarna före provet, inte ens tittat igenom mina inlämningsuppgifter... Ändå fick jag ett MVG. Så min känsla av att provet hade gått bra och att det kändes lätt var rätt....
Nu är det bara tre kurser kvar och förmodligen har jag påbörjat den svåraste kursen hittills i måndags... Denna veckas inlämningsuppgift är klar och imorgon ska jag börja med nästa inlämningsuppgift...
Å satan att jag ska sova i helgen! Hjärtat mitt får säga vad han vill men sova SKA jag göra!!! Egoist, javisst men alltid annars låter jag alla andras behov gå före mina egna så nu ska jag göra det kroppen vill... SOVA... Jag behöver det... Känner mig aldrig utvilad!!!!
Och en sak har jag lärt mig, att det är viktigt att lyssna på sin kropp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0