A shity Monday...

Så kan man kalla denna dag...
Allt har gått helt åt skogen mer eller mindre....
Först öppnade jag skolmailen och såg att jag fått betyg, det var ju kul :) VG på dom uppgifter jag hittills fått betyg på. Det som var mindre kul var att hela inlämningsuppgiften på något sätt var puts väck!!! Så det var bara göra om, jag som faktiskt var taggad att plugga till provet. Så där försvann min motivation för resten av dagen vad gäller studier.
Sedan så jävlas det när man ska ringa och sitta i telefon kö å lyssna på tråkig musik, dessutom samma låt hela tiden medan man väntar... Sedan när man väl kommer fram då bryter samtalet!! Usch och fy för denna dag...
Sen att det är över 20 minusgrader i Arjeplog gör ju att man helst stannar inne.
Vad som dock är roligt är att jag haft älsklingen och junior hemma hela dagen :) Men på Onsdag börjar skolan för junior medan älsklingen har semester veckan ut :) Tyvärr säger väderprognosen att det ska vara lika kallt eller kallare resten av veckan. Men jag har ändå inte tid bege mig utomhus för jag ska plugga till ett slutprov som jag har nu på Torsdag i Omvårdnadskursen. Hoppas jag klarar det provet lika bra som dom andra.
Sedan så inväntar man fraktsedel för mobilen för den ska in på garantirep. Det är service på Phonehouse, den skickas hem direkt till mig när jag är klar. Förut så har jag då inte upplevt att man har kunnat göra så. Har till och med fått göra en egen anmälan om vad som är fel på telefonen via ett maiil från phonehouse. En sak är säker, de är mån om sina kunder. Trist dock att mobilen jag har, som jag haft sen början på augusti inte fungerar. Eller jo den fungerar ju men kan inte prata i telefon. Så då ringer ju ingen till mig och jag ringer inte till någon. Det som fungerar om man ska kunna prata i telefon är att använda högtalarfunktionen men hur kul är det om det ringer när man sitter bilen eller om det är lite mer livat än vanligt hemma....
Nee tur man kan lämna in den på rep så man får en mobil som fungerar som den ska, och förhoppningsvis uppgraderas den rejält med bättre mjukvara och hoppas på nya androidsystem... men man ska inte ropa hej innan man kommit över bron...Inte säkert min mobil klarar av något nytt system...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0