Nedräkning...

Ja då var det bara 4 kurser kvar... Utbildningen går med rasande fart och jag hoppas att den ger utdelning sen när man är klar...
Hade slutprov i kursen omvårdnad och provet var lättare än förväntat.
Men idag är jag helt slut och jag känner mig inte alls kry...
Snart ska gossen i säng för han tjorvar så förbannat när han ska sova så han behöver god tid på sig...
Älsklingen är ute i snön å fixar med barnens snögrotta... Jag är inne och slappar och myser med gossen :)
Just nu sitter han och läser lejonkungen här bredvid mig :)
Sedan när jag lagt junior så är det dags att hojta på älsklingen och gå ner till tvättstugan och vika tvätt... Finns roligare saker men man måste ju...
Fredag imorgon och den ska jag njuta av, ingen skola och inget annat heller, vad jag vet om om det ska bli riktigt skönt... Dessutom en hel dag hemma med hjärtat som har semester denna vecka.
Älskar verkligen min blivande man, vi ska dela resten av våra liv tillsammans, så är det bara :)
Ha en bra vecka kära läsare...
ps, behöver inte hojta åt mannen när det är dags att gå till tvättstugan och vika tvätt för han kom just in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0