Jahapp...

Har skrivit prov i veckan och jag hoppas att det gick bra... Har ingen lust att skriva om det...
Är så mycket jag vill skriva men som jag känner att alla inte bör läsa så det blir inte att skriva här.... Vissa saker vill man ju inte att alla ska veta, så är det ju bara.
sommarjobbet har varit klart sen länge och har även fått lite andra vick före jag startar sommarjobbet, ska jobba natt midsommarhelgen :) Så då blir det fina pengar när julilönen kommer...
Just nu känns det som att allt bara jävlas med mig, jon och vendela gjorde hyss igår, bilen gormar och den ska besiktas innan midsommar... Ja du, så är verkligheten när man är en barnfamilj :) Men jag skulle inte byta ut det liv jag lever nu mot alla miljoner i världen... Är så lycklig och glad över min tillvaro och den kärlek jag får från min älskade familj....
Däremot saknar jag några goa vänner som bor alldeles för långt bort....
Veronica; Du är bara så himla bra, saknar dig tokmycket. Dags att komma hit nu gumman tycker jag :)
Jenny; Så glad jag har dig gumman, ni får komma och hälsa på i sommar tycker jag :)
Nu städar Jon och Vendela och snart är det dags för lunch....
Vickan är med Mats och hämtar Jons cykel och sen skulle dom vara ute en stund om jag inte minns helt fel... Vickan håller på att lära sig att cykla...
Puss och kram skumbanan, som Veronica säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0