Nu närmar det sig...

Nu har jag två inlämningsuppgifter och ett slutprov kvar i min utbildning och sen är jag klar :)
Jag har sökt ett jobb, väntar med spänning på höra om det...
Sedan så har jag även betalat in för körkortet så nu är det bara vänta på login för att kunna göra teorin hemifrån och köra massor hemma och även på körskolan...
Riskettan ska genomföras, det blir den 23 eller 24 maj :) Nu känns det som om allt närmar sig med stormsteg...
Sommarjobbet är klar sen länge och schemat är även det klart, men som sagt, väntar på besked om jobbet jag har sökt :)
Nu är det god natt för min del, ska jobba imorgon... börjar kl 7 så då är det lika gå sova i tid...
Älskar verkligen min tillvaro och jag är oerhört lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0