Lat...

Jag vet att jag länge sagt att jag ska göra om min header på bloggen men det blir aldrig av... När ska jag få ork till det? Tid har jag ju egentligen gott om, men den tiden går åt till så mycket annat.

Igår var det skolavslutning här, barnen var finklädda och så himla duktiga på att sjunga dom sånger som dom har tränat på i flera veckors tid.
Det var lillstumpans första avslutning och hon skötte sig alldeles utmärkt och smällde av i slutet i min famn. Även denna avslutning blev förevigad på både bild och film...

Tänk att lillstumpan redan hunnit bli så stor. Hon blir 6 månader 27 juni... 12 dagar kvar tills dess... och bara 6 dagar kvar till midsommar.
Då blir det äventyr för mig och mannen min. Fjällen är det som lockar och vi har fått barnpassning till storen och lillan... Tusen tack till mina föräldrar som får kvalitetstid med sin stora kille som blir 10 i sommar och tusen tack till min syster med familj som ska få mysa med lillan. Kommer kännas jättekonstigt att vara bara vi två men samtidigt skönt att få rå om varandra för det behövs också.


 
 
 
 
Snart blir det främmande och jag längtar massor :) Inte så många dagar kvar nu... drygt 10
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0