Vitt vin, Lördag och fått nytt jobb :)

Ja Lördag idag har jag konstaterat :) Längesen jag bloggade men så blir det när man inte prioriterar datorn :P

Jag har fått ett nytt jobb, åtminstone till 31/10, på Hemtjänsten. Mycket nytt att lära sig och mycket att komma ihåg till en början men jag tycker det är så himla kul :)

Barnen sover, både stor och liten, min älskade man for till sin arbetskollega och jag sitter för en gångs skull uppe och njuter av egen tid. Vilket inte händer så ofta :P
Så det blev lite vitt vin, tilltugg och bara vara...

Det har hänt rätt mycket sen jag bloggade sist... Lilltösen hon simmar snart om hon fortsätter vara så duktig som hon är i vatten...
Sonen han drar iväg på längden och i skostorlek... Hjälp, vart tar tiden vägen?

Och jag saknar min Veronica alldeles för mycket!!!! Nu tycker jag det är dags att vi ses, Tycker inte du?


Kommentarer
Postat av: Veronica

Saknar dig så in i vassen 💕

Svar: förbannat vad det börjar vara längesen....
girlies.blogg.se

2014-09-11 @ 18:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0